Moje kochane!
Mam dla Was garść informacji.
1. Biwak drużyny
Termin: 4-6 grudnia
Miejsce: Zalesie Górne, ul. Sarenki 11
Koszt: 40 zł
Wyjazd: spotykamy się o 18.00 (nie spóźnijcie się) na stacji Warszawa Śródmieście peron II od strony metra.
Powrót: w niedzielę koło południa
Co wziąć ze sobą:
- śpiwór oraz karimatę
- mundur
- myjoły oraz ręcznik
- jedzenie na dwa śniadanie oraz dwie kolacje (najlepiej bochenek chleba i ze dwa smarowidła)
- sztućce, menażkę i kubek
- śpiewnik drużyny
- zeszyt i długopis
- piżamę
- prezent mikołajkowy: na biwaku będziemy wymieniać się prezentami mikołajkowymi. Tegorocznym tematem naszych mikołajek są skarpetki oraz rękawiczki. Także możecie kupić jakieś ładne skarpetki/rękawiczki, które potem ktoś dostanie.
2. Mundur
Ostatnio na zbiórce odbył się bieg na mundur. Jeśli go przegapiłaś, nie martw się! I tak kup mundur. Proszę, abyście zakupiły go i wzięły na biwak mikołajkowy. Tutaj jest strona składnicy.
Co trzeba kupić:
- bluzę mundurową ZHR (lepiej kupić trochę za dużą)
- spódnicę ZHR
- Pas ZHR
- dwie lilijki: na beret i na pierś
- sznur szary
- naszywki: ZHR oraz warszawkę
- granatową chustę
- granatowe getry
- białe wywijki
- beret
- pierścień do chusty
Jak kupicie mundur, to radzę Wam przyszyć mocniej guziki w spódnicy, ponieważ mają tendencje do odpadania.
3. Zimowisko
Miejsce: Głodówka
Termin: wyjeżdżamy 6 lutego wieczorem, a wracamy 14 lutego rano
Koszt: będzie podany w tym tygodniu
Komendant: pwd. Kajetan Rostkowski HO
Kwatermistrz: wędr. Natalia Dróżdż
Drużyny z którymi jedziemy: 1001 WGZ "Nimfy z Zaczarowanego Strumienia"; 4 WDHy "Wyspa";4 WPDH-ek "Dzika Róża"; 169 WDH-ek "Inkaski"
Proszę o wypełnienie karty uczestnika i przekazanie zastępowej do 30 listopada! Znajdziecie ją tutaj (kartę, nie zastepową).
wtorek, 24 listopada 2015
sobota, 14 listopada 2015
Zbiórka drużyny 22.11.2015 r.
Moje kochane!
Spotykamy się na zbiórce drużyny już 22 listopada! Mogę Wam zdradzić, że będzie ona bardzo specjalna (zwłaszcza dla tych, które są u nas w drużynie od niedawna).
Spotykamy się o 10.15 pod kościołem św. Jacka przy ulicy Freta 10. Po mszy świętej (która będzie o 10.30) zacznie się zbiórka i potrwa ona do 14.00.
Będzie apel, także może warto otworzyć jakieś sprawności? Książeczka sprawności
Ubierzcie się ciepło. :)
Do zobaczenia!
Spotykamy się na zbiórce drużyny już 22 listopada! Mogę Wam zdradzić, że będzie ona bardzo specjalna (zwłaszcza dla tych, które są u nas w drużynie od niedawna).
Spotykamy się o 10.15 pod kościołem św. Jacka przy ulicy Freta 10. Po mszy świętej (która będzie o 10.30) zacznie się zbiórka i potrwa ona do 14.00.
Będzie apel, także może warto otworzyć jakieś sprawności? Książeczka sprawności
Ubierzcie się ciepło. :)
Do zobaczenia!
czwartek, 12 listopada 2015
Relacja ze zbiórki zastępu Nurt - 6.11.2015 r.
Na jednej ze zbiórek razem z zastępem wyszłyśmy na dwór, ponieważ rozpierała nas energia. Miałyśmy za zadanie stworzyć krótki filmik na jakikolwiek temat.
Wymyśliłyśmy, że zrobimy czarną komedię, ponieważ były sprzyjające do jej kręcenia warunki.
Zaczęło się już ściemniać i zapaliły się latarnie więc udałyśmy się do parku Olszyna nakręcić nasze dzieło. Drzewa i krzewy były idealną scenografią do naszego filmiku. Przy kręceniu miałyśmy mnóstwo zabawy, oraz nauczyłyśmy się również trochę o tym, jak tworzy się filmy.
Po wypełnieniu zadania spędziłyśmy resztę zbiórki biegając po parku i pląsając.
Zdjęcia ze zbiórki można obejrzeć tutaj :)
sobota, 12 września 2015
Zbiórka drużyny
Moje kochane!
Spotykamy się 27 września (niedziela) pod parafią przy ul. Broniewskiego 44 o godzinie 11.15. Zaczynamy mszą świętą. Zbiórka skończy się koło 14.30.
Na tej zbiórce:
- dowiecie się kto wygrał rywalizacje obozową
- jak super jest harcerstwo i chodzenie na zbiórki
- Co się zmieniło w naszej drużynie podczas obozu
- być może poznacie nowe Strumienki :D
- i wiele innych rzeczy, o których nie będę tu pisać. Dlaczego? Bo trzeba przyjść i zobaczyć na własne oczy! :)
Napiszcie swoim zastępowym czy będziecie. Zapraszam także do udziału w zbiórce dziewczyny, które chcą dołączyć do naszej drużyny :)
poniedziałek, 29 czerwca 2015
Obóz
1)Dopłaty
Niestety tegoroczna sytuacja finansowa obozu zmusza nas do podniesienie jago ceny o 80zł. Bardzo przepraszamy, że możemy poinformować o tym dopiero tak późno, do ostatniej chwili liczyliśmy na dofinansowania, które niestety okazały się niższe niż spodziewane. Mamy nadzieję, że po obozie uda nam się zwrócić część tych dodatkowych kosztów, ale musimy się zabezpieczyć finansowo.
2) Miejsce i czas zbiórki
Spotykamy się 07.07.2015r. o 4.00 (RANO!!!) w hali głównej dworca centralnego
3)Koszulki drużyny
Już na obozie będzie można zakupić koszulki drużyny (25zł), dlatego prosimy aby każda harcerka miała tę kwotę ze sobą, ponieważ będzie to obowiązkowy element umundurowania polowego.
4) Kamizelki odblaskowe
Zgodnie z nowymi wymogami podczas poruszania się po drogach każdy maszerujący musi mieć na sobie odblaskową kamizelkę, prosimy więc o zaopatrzenie w nie harcerek na wyjazd.
5) Legitymacje
Przypominamy o obowiązkowym posiadaniu podstemplowanych legitymacji szkolnych z dopisanym i podstemplowanym peselem. Brak legitymacji, będzie się wiązał ze zwiększeniem kosztów wszystkich przejazdów podczas obozu.
Już tylko parę dni dzieli nas od tegorocznej letniej przygody, już wyruszać czas!
Niestety tegoroczna sytuacja finansowa obozu zmusza nas do podniesienie jago ceny o 80zł. Bardzo przepraszamy, że możemy poinformować o tym dopiero tak późno, do ostatniej chwili liczyliśmy na dofinansowania, które niestety okazały się niższe niż spodziewane. Mamy nadzieję, że po obozie uda nam się zwrócić część tych dodatkowych kosztów, ale musimy się zabezpieczyć finansowo.
2) Miejsce i czas zbiórki
Spotykamy się 07.07.2015r. o 4.00 (RANO!!!) w hali głównej dworca centralnego
3)Koszulki drużyny
Już na obozie będzie można zakupić koszulki drużyny (25zł), dlatego prosimy aby każda harcerka miała tę kwotę ze sobą, ponieważ będzie to obowiązkowy element umundurowania polowego.
4) Kamizelki odblaskowe
Zgodnie z nowymi wymogami podczas poruszania się po drogach każdy maszerujący musi mieć na sobie odblaskową kamizelkę, prosimy więc o zaopatrzenie w nie harcerek na wyjazd.
5) Legitymacje
Przypominamy o obowiązkowym posiadaniu podstemplowanych legitymacji szkolnych z dopisanym i podstemplowanym peselem. Brak legitymacji, będzie się wiązał ze zwiększeniem kosztów wszystkich przejazdów podczas obozu.
Już tylko parę dni dzieli nas od tegorocznej letniej przygody, już wyruszać czas!
wtorek, 16 czerwca 2015
Zbiórka drużyny
Zapraszam Was na zbiórkę, która odbędzie się 21 czerwca.
Spotykamy się o 8.15 pod kościołem św. Stanisława Kostki. Tam mamy msze świętą. Następnie jedziemy metrem na Młociny, a stamtąd 708 do Lasek.
Kończymy zbiórkę o 16.10 na metrze Młociny.
Osoby, które nie mają karty miejskiej powinny wziąć 4 bilety 20-minutowe lub 2 bilety 75-minutowe.
Osoby, które mają kartę miejską powinny wziąć 2 bilety 20-minutowe.
Do zobaczenia! :)
poniedziałek, 1 czerwca 2015
Płatność za obóz oraz lista rzeczy do wzięcia
Przypominam, że mamy już numer konta obozowego :)
94160014621843077060000098
Okręg Mazowiecki ZHR
Warszawa ul. Ursynowska 36/38 02-605
Okręg Mazowiecki ZHR
Warszawa ul. Ursynowska 36/38 02-605
Bardzo ważny jest tytuł wpłaty:
składka programowa - imię nazwisko 1001 Strumień - obóz 2015
składka programowa - imię nazwisko 1001 Strumień - obóz 2015
I rata - 200 zł
Do 20 maja druga rata (300 zł)
Do 20 maja druga rata (300 zł)
Do 20 czerwca trzecia rata (300 zł)
________________________________________________________________________
Wstawiam też listę rzeczy, w którą należy się zaopatrzyć na obóz:
Ubrania:
- mundur: bluza, spódnica, getry, wywijki, pas, beret;
- koszulka drużyny (zhr-ka) (jeśli harcerka jeszcze nie ma, niech nie
kupuje, planujemy koszulki drużyny);
- T-shirty;
- Polar, sweter;
- 2 koszule flanelowe/bluzki z długim rękawem;
- długie spodnie, krótkie spodnie (najlepiej czarne, żeby pasowały do
munduru polowego), spódniczka (opcjonalnie);
- ubranie na pionierkę i depionierkę- takie, które mogą się zniszczyć;
- dres/piżama;
- bielizna osobista
- rajstopy do munduru (czarne, cieliste, warto wziąć przynajmniej jedne
cieplejsze);
- skarpetki wełniane i bawełniane;
- kostium kąpielowy;
- chustka, kapelusz lub czapka na
głowę (przeciw słońcu);
- kurtka lub płaszcz
przeciwdeszczowy;
- buty turystyczne (traperki, rozchodzone);
- adidasy/trampki (do wyboru jedna para), klapki/ sandały;
- Strój obrzedowy: czarne legginsy i szary t-shirt
sprzęt
- śpiwór;
- karimata;
- linka pryczówka (przynajmniej 25m, lepiej więcej; można zakupić w
składnicy);
- 2m linki przy pasie;
- kubek, menażka, niezbędnik (lub plastikowe sztućce);
- rękawiczki „wampirki” (przydają się na pionierce i depionierce);
- przybory do mycia (oprócz oczywistych przyborów, które bierze się na
każdy; wyjazd polecam zabrać szczoteczkę i obcinacz do paznokci, gąbkę,
małe lusterko), ręcznik (lub dwa);
- materiały higieny osobistej;
- spray przeciw komarom i kleszczom;
- filtr UV (może być jeden na zastęp);
- przybory do prania;
- przybory do czyszczenia butów (+ w zależności od rodzaju butów: pasta
lub impregnat- zaimpregnować można przed wyjazdem, pastę lepiej wziąć ze
sobą);
- przybory do pisania, rysowania, kreślenia (zeszyt, kredki lub
flamastry, długopis,…);
- przybory do szycia (nitka- można wziąć kilka małych szpulek różnych
kolorów, tak jak w przyborniku np. ze składnicy, ale przede wszystkim
jedną większą szpulkę czarnej nitki z pasmanterii, kilka igieł, zapasowe
guziki harcerskie, ew. naparstek);
- książka (opcjonalnie; zabezpieczona przed wilgocią);
- chusteczki (kilka paczek);
- latarka, zapasowe baterie;
- kompas lub busola;
- finka;
- zapałki (zapakowane tak, żeby nie zamokły);
- śpiewnik (część dziewcząt nie miała możliwości zakupienia śpiewnika,
będzie taka możliwość na obozie. Jeden śpiewnik kosztuje 10zł);
- mały plecak (na gry lub jednodniowe wycieczki);
- legitymacja szkolna (bardzo ważne!), książeczka zdrowia;
- przyjmowane leki (o których wie kadra, są wpisane w karcie);
- kieszonkowe (ok. 50zł, spokojnie można mniej, a więcej na pewno będzie
zbędne)
- ewentualnie karta telefoniczna do automatu;
- ewentualnie aparat fotograficzny.
WSZYSTKO SPAKOWANE DO JEDNEGO
PLECAKA.[1]
Proszę nie
zabierać wszelkich odtwarzaczy mp3, mp4, iPodów itp.
[1]
Prowiant, legitymacja mogą być spakowane do plecaka podręcznego, który powinien
być przytroczony do większego lub po prostu niesiony w ręku (jeśli jest lekki).
Subskrybuj:
Posty (Atom)