wtorek, 16 czerwca 2015
Zbiórka drużyny
Zapraszam Was na zbiórkę, która odbędzie się 21 czerwca.
Spotykamy się o 8.15 pod kościołem św. Stanisława Kostki. Tam mamy msze świętą. Następnie jedziemy metrem na Młociny, a stamtąd 708 do Lasek.
Kończymy zbiórkę o 16.10 na metrze Młociny.
Osoby, które nie mają karty miejskiej powinny wziąć 4 bilety 20-minutowe lub 2 bilety 75-minutowe.
Osoby, które mają kartę miejską powinny wziąć 2 bilety 20-minutowe.
Do zobaczenia! :)
poniedziałek, 1 czerwca 2015
Płatność za obóz oraz lista rzeczy do wzięcia
Przypominam, że mamy już numer konta obozowego :)
94160014621843077060000098
Okręg Mazowiecki ZHR
Warszawa ul. Ursynowska 36/38 02-605
Okręg Mazowiecki ZHR
Warszawa ul. Ursynowska 36/38 02-605
Bardzo ważny jest tytuł wpłaty:
składka programowa - imię nazwisko 1001 Strumień - obóz 2015
składka programowa - imię nazwisko 1001 Strumień - obóz 2015
I rata - 200 zł
Do 20 maja druga rata (300 zł)
Do 20 maja druga rata (300 zł)
Do 20 czerwca trzecia rata (300 zł)
________________________________________________________________________
Wstawiam też listę rzeczy, w którą należy się zaopatrzyć na obóz:
Ubrania:
- mundur: bluza, spódnica, getry, wywijki, pas, beret;
- koszulka drużyny (zhr-ka) (jeśli harcerka jeszcze nie ma, niech nie
kupuje, planujemy koszulki drużyny);
- T-shirty;
- Polar, sweter;
- 2 koszule flanelowe/bluzki z długim rękawem;
- długie spodnie, krótkie spodnie (najlepiej czarne, żeby pasowały do
munduru polowego), spódniczka (opcjonalnie);
- ubranie na pionierkę i depionierkę- takie, które mogą się zniszczyć;
- dres/piżama;
- bielizna osobista
- rajstopy do munduru (czarne, cieliste, warto wziąć przynajmniej jedne
cieplejsze);
- skarpetki wełniane i bawełniane;
- kostium kąpielowy;
- chustka, kapelusz lub czapka na
głowę (przeciw słońcu);
- kurtka lub płaszcz
przeciwdeszczowy;
- buty turystyczne (traperki, rozchodzone);
- adidasy/trampki (do wyboru jedna para), klapki/ sandały;
- Strój obrzedowy: czarne legginsy i szary t-shirt
sprzęt
- śpiwór;
- karimata;
- linka pryczówka (przynajmniej 25m, lepiej więcej; można zakupić w
składnicy);
- 2m linki przy pasie;
- kubek, menażka, niezbędnik (lub plastikowe sztućce);
- rękawiczki „wampirki” (przydają się na pionierce i depionierce);
- przybory do mycia (oprócz oczywistych przyborów, które bierze się na
każdy; wyjazd polecam zabrać szczoteczkę i obcinacz do paznokci, gąbkę,
małe lusterko), ręcznik (lub dwa);
- materiały higieny osobistej;
- spray przeciw komarom i kleszczom;
- filtr UV (może być jeden na zastęp);
- przybory do prania;
- przybory do czyszczenia butów (+ w zależności od rodzaju butów: pasta
lub impregnat- zaimpregnować można przed wyjazdem, pastę lepiej wziąć ze
sobą);
- przybory do pisania, rysowania, kreślenia (zeszyt, kredki lub
flamastry, długopis,…);
- przybory do szycia (nitka- można wziąć kilka małych szpulek różnych
kolorów, tak jak w przyborniku np. ze składnicy, ale przede wszystkim
jedną większą szpulkę czarnej nitki z pasmanterii, kilka igieł, zapasowe
guziki harcerskie, ew. naparstek);
- książka (opcjonalnie; zabezpieczona przed wilgocią);
- chusteczki (kilka paczek);
- latarka, zapasowe baterie;
- kompas lub busola;
- finka;
- zapałki (zapakowane tak, żeby nie zamokły);
- śpiewnik (część dziewcząt nie miała możliwości zakupienia śpiewnika,
będzie taka możliwość na obozie. Jeden śpiewnik kosztuje 10zł);
- mały plecak (na gry lub jednodniowe wycieczki);
- legitymacja szkolna (bardzo ważne!), książeczka zdrowia;
- przyjmowane leki (o których wie kadra, są wpisane w karcie);
- kieszonkowe (ok. 50zł, spokojnie można mniej, a więcej na pewno będzie
zbędne)
- ewentualnie karta telefoniczna do automatu;
- ewentualnie aparat fotograficzny.
WSZYSTKO SPAKOWANE DO JEDNEGO
PLECAKA.[1]
Proszę nie
zabierać wszelkich odtwarzaczy mp3, mp4, iPodów itp.
[1]
Prowiant, legitymacja mogą być spakowane do plecaka podręcznego, który powinien
być przytroczony do większego lub po prostu niesiony w ręku (jeśli jest lekki).
wtorek, 12 maja 2015
Św. Kinga aktualizacja
Zlot coraz bliżej, mamy więcej informacji:
wyjazd: spotykamy się 22 maja na dworcu śródmieście o 16.50, do Piaseczna dojeżdżamy pociągiem a stamtąd autokarem do Łosia.
powrót: 24 około 15.00
Ala niestety będzie musiała wyjechać w niedzielę wieczorem, ale zostanie z wami Magda i razem z nią dołączycie do zaprzyjaźnionej drużyny 1002 Brzezina.
JEDZIEMY W ZHR-kach! Jeśli ktoś nie ma to granatowa, lub czarna koszulka.
ekwipunek:
-śpiwór i karimata
-ciepłe ubrania
-coś przeciwdeszczowego
coś na komary
-menażkę, sztućce, kubek
-ręcznik, przybory do mycia
-czapka/ chustka na głowę
-mundur (dotyczy mundurowanych)
-LEGITYMACJA
-śpiewnik
-pieniądze (20 zł)
-bochenek chleba
-dwa produkty do kanapek
-warzywa (najlepiej twarde)
-butelkę wody
Jak zwykle jedzeniem będziemy się dzielić :)
wyjazd: spotykamy się 22 maja na dworcu śródmieście o 16.50, do Piaseczna dojeżdżamy pociągiem a stamtąd autokarem do Łosia.
powrót: 24 około 15.00
Ala niestety będzie musiała wyjechać w niedzielę wieczorem, ale zostanie z wami Magda i razem z nią dołączycie do zaprzyjaźnionej drużyny 1002 Brzezina.
JEDZIEMY W ZHR-kach! Jeśli ktoś nie ma to granatowa, lub czarna koszulka.
ekwipunek:
-śpiwór i karimata
-ciepłe ubrania
-coś przeciwdeszczowego
coś na komary
-menażkę, sztućce, kubek
-ręcznik, przybory do mycia
-czapka/ chustka na głowę
-mundur (dotyczy mundurowanych)
-LEGITYMACJA
-śpiewnik
-pieniądze (20 zł)
-bochenek chleba
-dwa produkty do kanapek
-warzywa (najlepiej twarde)
-butelkę wody
Jak zwykle jedzeniem będziemy się dzielić :)
czwartek, 23 kwietnia 2015
Zlot św. Kingi
Dziewczęta!
Czas na parę informacji o nadchodzącym zlocie św. Kingi (chociaż prawie wszystko już wiecie, ale podsumujmy dla pewności)
czas: 22-24.05. 2015r. zbiórka w piątek najprawdopodobniej ok 16.15 na dworcu śródmieście, powrót w to samo miejsce i mniej więcej o tej samej godzinie w niedzielę (msza święta w programie Emotikon wink ). Dojazdy zależą od organizatorów zlotu, w razie zmian będziemy informować na bieżąco.
miejsce: Łoś (ok. 13km. od Piaseczna)
koszt: 40zł + dojazd do Piaseczna i jedzenie na 2 śniadanie i 2 kolacje. (pieniądze będziemy zbierać na zbiórce w niedzielę razem z kartami obozowymi).
ekwipunek: śpimy w namiotach więc oczywiście ciepły śpiworek i piżama, ci którzy mogą mundury, buty mundurowe i ew. jakieś trampki, LATARKI! i reszta tego co harcerka powinna mieć przy sobie, kurtka przeciwdeszczowa, coś na głowę w razie słońca, zwykłe ubrania, kosmetyczka i myjoły, MENAŻKI i sztućce.
strona zlotu: https://www.facebook.com/pages/Zlot-%C5%9Awi%C4%99tej-Kingi-2015/328540517268526?fref=ts
Widzimy się na zbiórce!
Czas na parę informacji o nadchodzącym zlocie św. Kingi (chociaż prawie wszystko już wiecie, ale podsumujmy dla pewności)
czas: 22-24.05. 2015r. zbiórka w piątek najprawdopodobniej ok 16.15 na dworcu śródmieście, powrót w to samo miejsce i mniej więcej o tej samej godzinie w niedzielę (msza święta w programie Emotikon wink ). Dojazdy zależą od organizatorów zlotu, w razie zmian będziemy informować na bieżąco.
miejsce: Łoś (ok. 13km. od Piaseczna)
koszt: 40zł + dojazd do Piaseczna i jedzenie na 2 śniadanie i 2 kolacje. (pieniądze będziemy zbierać na zbiórce w niedzielę razem z kartami obozowymi).
ekwipunek: śpimy w namiotach więc oczywiście ciepły śpiworek i piżama, ci którzy mogą mundury, buty mundurowe i ew. jakieś trampki, LATARKI! i reszta tego co harcerka powinna mieć przy sobie, kurtka przeciwdeszczowa, coś na głowę w razie słońca, zwykłe ubrania, kosmetyczka i myjoły, MENAŻKI i sztućce.
strona zlotu: https://www.facebook.com/pages/Zlot-%C5%9Awi%C4%99tej-Kingi-2015/328540517268526?fref=ts
Widzimy się na zbiórce!
wtorek, 7 kwietnia 2015
Zapraszamy na zbiórki!
NURT:
miejsce: parafia przy ul. Broniewskiego Warszawa, budynek za kościołem salka A
czas: każdy piątek 17.15 - 18.30
miejsce: parafia przy ul. Broniewskiego Warszawa, budynek za kościołem salka A
czas: każdy piątek 17.15 - 18.30
sobota, 14 marca 2015
Marcowa Zbiórka Drużyny
Moje drogie!
Serdecznie chciałabym Was zaprosić na zbiórkę drużyny. Spotykamy się 22 marca o 11.15 pod kościołem na Broniewskiego. Zaczynamy mszą świętą, a potem będzie zbiórka.
Kończymy o 15.30 pod teatrem Komedia. :)
Zachęcam Was do otwierania i zamykania sprawności. Książeczkę sprawności znajdziecie pod tym linkiem:
http://1zdh-rzeka.zhr.pl/sprawnosci.pdf
Do zobaczenia!
Serdecznie chciałabym Was zaprosić na zbiórkę drużyny. Spotykamy się 22 marca o 11.15 pod kościołem na Broniewskiego. Zaczynamy mszą świętą, a potem będzie zbiórka.
Kończymy o 15.30 pod teatrem Komedia. :)
Zachęcam Was do otwierania i zamykania sprawności. Książeczkę sprawności znajdziecie pod tym linkiem:
http://1zdh-rzeka.zhr.pl/sprawnosci.pdf
Do zobaczenia!
Obóz 2015 - wstępne informacje
Kochane!
Jak co roku zapraszam Was na obóz. AHOJ PRZYGODO!
A teraz garść informacji:
Z kim jedziemy: środowisko 301 oraz 123 WDH
Gdzie jedziemy: nad jezioro Czerwonko niedaleko Kościerzyny
https://www.google.pl/maps/place/Jezioro+Czerwonko/@53.9942811,18.0670667,16z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47027b9d248f9d19:0xd037653dc4b55d50?hl=en
Termin: 7-28 lipca
Koszt: 800 zł (w razie potrzeby jest możliwość dofinansowania)
Do końca kwietnia należy wpłacić I ratę w wysokości 200 zł (konto będzie podane niedługo)
II rata - 300 zł - do końca maja
III rata - 300 zł - do końca I połowy czerwca
Jest możliwość wpłacania całej kwoty za jednym razem.
Proszę Was o wypełnienie karty uczestnika i przekazanie mi do 20 kwietnia.
https://drive.google.com/file/d/0BwGsDndzns7zeTZ5ZEtDcGpCZXM/view - Tu znajduje się karta do wydrukowania.
Dzień odwiedzin: 19 lipca. Serdecznie zapraszamy rodziców oraz "stare" Strumienki na odwiedziny :)
W razie pytań można do mnie napisać maila na: aharasimczuk1@gmail.com
drużynowa Alicja Harasimczuk
Jak co roku zapraszam Was na obóz. AHOJ PRZYGODO!
A teraz garść informacji:
Z kim jedziemy: środowisko 301 oraz 123 WDH
Gdzie jedziemy: nad jezioro Czerwonko niedaleko Kościerzyny
https://www.google.pl/maps/place/Jezioro+Czerwonko/@53.9942811,18.0670667,16z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47027b9d248f9d19:0xd037653dc4b55d50?hl=en
Termin: 7-28 lipca
Koszt: 800 zł (w razie potrzeby jest możliwość dofinansowania)
Do końca kwietnia należy wpłacić I ratę w wysokości 200 zł (konto będzie podane niedługo)
II rata - 300 zł - do końca maja
III rata - 300 zł - do końca I połowy czerwca
Jest możliwość wpłacania całej kwoty za jednym razem.
Proszę Was o wypełnienie karty uczestnika i przekazanie mi do 20 kwietnia.
https://drive.google.com/file/d/0BwGsDndzns7zeTZ5ZEtDcGpCZXM/view - Tu znajduje się karta do wydrukowania.
Dzień odwiedzin: 19 lipca. Serdecznie zapraszamy rodziców oraz "stare" Strumienki na odwiedziny :)
W razie pytań można do mnie napisać maila na: aharasimczuk1@gmail.com
drużynowa Alicja Harasimczuk
Subskrybuj:
Posty (Atom)